Найзнаменитіші етикетки на продукти.

На тему найзнаменитіші етикетки на продукти складно говорити – іноді не без усмішки, а іноді й не без смутку. А буває так, що нас охоплює змішання почуттів.

Якщо дизайн для друку етикеток на пляшки або упаковки живе довго, значить, він затребуваний і гідний, і це найкращий комплімент її творцеві. І в зв'язку з цим пригадується … Хоча ні, почнемо з іншого.

В останні роки « модно » стало згадувати предмети дитинства радянської епохи. У дуже довгому і дуже різноманітному списку ми знайдемо і знамениту баночку зі згущеним молоком. Хтось зараз подумав: «А це тут до чого?!» А притому, що на цій самій баночці була вельми скромна за нинішнім дизайнерському «розмаху» етикетка – біло-блакитна, з невибагливою написом. Ніякої тобі інтриги, ніяких надоригінального маркетингових ходів.

А ??сталося так, що саме ця етикетка повернулася на багато сучасних банки із згущеним молоком. Особливо це характерно для підприємств, які прагнуть виробляти продукцію за первісною рецептурою та технології, тому намагаються купити етикетки, давно знайомі споживачеві. Адже про що ж ми сумуємо? Про натуральності продукту і його якості, від яких залежить і його смак, і аромат.

І ось тепер – пригадується 1936, коли російський графік і художник книги Іраїда Іванівна Фоміна створила знамениту біло-блакитну етикетку для молочно-консервної галузі. До речі, в 2011 році етикетці «стукнуло» – 75 років! Правда, головний замовник про це не згадав, на жаль. Між тим, невигадливий дизайн етикетки використовується до теперішнього часу в якості своєрідного бренду. В 90-е ряд виробників спробували піти від нього, але результат був негативний. Навіть ті компанії, яким зуміли створити свій успішний бренд, з часом або змушені повернутися до знайомої етикетці, або стали використовувати її основні елементи. Було абсолютно очевидно – споживач віддає перевагу згущене молоко зі знайомою етикеткою.

Ось така історія «радянської Попелюшки» в сфері друку цінників  для різних товарів.

Є й інші приклади знаменитих «довгожителів». У книзі Віктора Лобкович «Золотий вік російської парфумерії і косметики» ви знайдете дивовижні приклади того, як до створення чудових зразків етикеток і упаковки доклали свою велику руку відомі майстри пензля – В. Врубель, А. Апсіт, А. Бєльський, В. Россинський.