Глосарій

 

Акрилати - Сополімери що представляють собою складні ефіри акрилової кислоти, які характеризуються їх високою прозорістю і стійкістю до тепла, ультрафіолету і окисленню. Широкий спектр акрилових мономерів і зі мономерів дозволяє створювати комбінації здатні забезпечити прилипання етикеток на різні поверхні.

Акриловий клей - прозорий клей, який характеризується хорошою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання і відносно високим температурам. Акрилові клеї мають невисоку початкову липкість в порівнянні з каучуковими клеями, але остаточне прилипання, як правило, набагато сильніше. Акрилові клеї можуть бути або на дисперсионной основі або на сольвентной.

Антибактеріальні фарби – нетоксичні фарби і лаки, які здатні модифікувати папір, пластмасову плівку і упаковку з фольги, щоб сприяти антибактеріальним властивостям. Упаковка і самоклеючі етикетки вкриті антибактеріальними фарбами, зменшують темпи росту мікроорганізмів, з метою продовжити термін придатності продукту і його безпеку. Дана фарба здатна тривалий час зберігати свої властивості і не схильна до впливу навколишнього середовища. Сумісна з усіма типами поліграфічного обладнання. Може бути використана при друку антибактеріальних етикеток, друку етикеток на пляшки, і будь-який інший поліграфічної продукції. Відмінно підходить для харчової та фармацевтичної промисловості.

Антибактеріальна етикетка, упаковка - етикетка, упаковка містить покриття діоксиду хлору, яке розроблено з метою збільшення терміну придатності продуктів, значно скорочує рівень зростання бактерій в упаковці. Вологість від фруктів активує антибактеріальне покриття яке каскадом поширюється через упаковку на підставі часу випуску продукції. Може бути використана на плодоовочевих базах з такими продуктами як: суниця, ожина, малина, яблуко і т.д. Також можуть бути використані в легкій промисловості у виробництві одягу і взуття. Покриття діоксиду хлору, які застосовуються для антибактеріальної етикетки і упаковки дозволені FDA і EPA.

AFTA - Австралійська Флексографічна Технічна Асоціація.

А4 - Один з паперових стандартів Міжнародної Організації по Стандартизації (ISO), Лист A4 має розміри (210 мм х 297 мм) і є найпоширенішим листовим форматом який застосовується в офісах, канцелярії, друкарнях, і може бути сумісний з більшістю друкованих та копіювальних пристроїв.

Алюмінієва фольга - Тонка алюмінієва фольга с, або без паперової підкладки. Використовується для друку на самоклеючих матеріалах, для додаткового прикраси етикеток.

Кінцева адгезія - сила, з якою етикетка прилипає до поверхні в нормальних умовах. Час, необхідний для досягнення остаточної адгезії залежить від типу клею і властивостей поверхні на яку наноситься етикетка. Мінімальний час складає 24 години.

Праймер – розчин для обробки лицьового шару самоклеїться матеріалу, призначений для поліпшення адгезії (прилипання) фарби до матеріалу. Праймер також може бути використаний для збільшення опірності друкарської фарби до стирання.

Продовольча маркування - вимоги маркування для продуктів викладено у відповідних національних законах країн усього світу. Це більшою мірою відноситься до таких продуктів як консерви, заморожені продукти, хліб, хлібні злаки, закуски, десерти, і т.д. Харчова маркування може бути як добровільною, так і обов'язкової для деяких видів продуктів. Залежно від особливостей законодавства країни в якій виробляється маркування. Мета більшості вимог продовольчої маркування в Україні полягає в тому, щоб надати споживачам інформацію і можливість вибирати між продуктами; повідомити їм, що вони купують; захистити споживача від підроблених товарів або що вводять в оману описів. Як правило, вся попередньо упакована їжа повинна бути промаркована наступною інформацією:

  • Назва продукту
  • Список компонентів
  • Кількість і назва всіх компонентів.
  • Термін зберігання
  • Будь-які спеціальні умови зберігання або умови використання.
  • Назва компанії та адреса виробника, пакувальника, продавця.

Докладні відомості про місце походження. Додаткові інструкції з приготування, без дотримання яких приготування того чи іншого продукту може бути неправильним. Додаткові вимоги існують у багатьох країнах стосуються маркування певних продуктів і таких компонентів як харчові добавки, жирні кислоти, медичні вимоги, і т.д. У всіх випадках відповідні певні міжнародні, національні чи норми цивільного права мають супроводжуватися визначенням, що має з'явитися на продовольчих маркувальних етикетках.

Старіння - Властивості матеріалів може змінюватися з плином часу через свою внутрішню нестабільність або зовнішніх впливів, таких як світло, УФ-випромінювання, температура, вологість або кисень. Поступове зміна властивостей матеріалів з ??плином часу (природним шляхом або шляхом зміни нормальних умов) називається старінням.

Прискорене старіння - Процес імітації природного старіння за допомогою штучної зміни  умов навколишнього середовища. 

Термотрансферная друк – електронний друкований метод, в якому чутлива до нагрівання поверхню матеріалу при прямому контакті з нагрівається друкованої термічної головкою стає вибірково чорною. Друкована термоголовка складається з численних пікселів (голок) у формі сітки або матриці, які вибірково нагріваються і охолоджуються під управлінням мікропроцесорного контролера.

Штрих код (bar code) - стандартний метод ідентифікації виробника, категорії, і специфікації продукту. Винайдені в 1950 році, штрихові коди справили великий вплив на прискорення глобального товарообігу та інформації в бізнесі. Існує більш ніж 220 видів штрихових кодів, і лише кілька з них в даний час використовуються. Штрихові коди складаються з серії товстих і тонких змінних вертикальних темних і виділених смуг, які надруковані на наклейках, використовуваних для роздрібної торгівлі, ділового, комерційного застосування, і які можуть бути автоматично зчитані, щоб забезпечити швидкий, точний і ефективний метод збору і запису інформації. Поточне використання штрихових кодів обслуговує цілу галузь роздрібної торгівлі, контролю за станом запасів, управління активами, фіксування і оцінки виконаних робіт, виробниче управління, планування, контролю та відстеження переміщення матеріалів, в службах розподілу та доставки а також у багатьох інших трудомістких операціях, які можуть отримати користь і вигоду від автоматизації бізнес процесів. Всі штрих-коди мають висоту і ширину, хоча зазвичай немає ніяких строгих вимог до висоті коду. Однак, висота повинна бути достатньою, щоб дозволити коду бути ліченим. Темні і світлі прогалини в штрихове коді представляють в цифровій формі закодовану інформацію, яка може бути зчитана спеціальними пристроями (сканерами зчитування штрихового коду), які через панель переглядають пучок відображеного світла. Темні смуги в коді поглинають світло, в той час як прогалини світло відображають, таким чином забезпечуючи ефектівний спосіб автоматизації збору даних.

Етикетка – може бути виготовлена ??з паперу, картону, ламінату, металізованого фольги, поліетиленової плівки, тканини або синтетичного матеріалу який можна прикріпити до чого-небудь, з метою вказівки на зміст, походження, керівництво, власність або місце призначення. Спочатку етикетки використовувалися як засоби ідентифікації продукту або наданні інформації про властивості, походження, або призначенні маркується. Сьогодні, їх використання часто потрібно для маркетингових цілей, як невід'ємний елемент дизайну упаковки продукту.

UV – Ультрафіолетовий, світло в якому частина спектра коротше довжини хвилі видимого світла. Ультрафіолетове світло використовується в сушках сучасних друкованих машин для моментального затвердіння фарби на поверхні лицьового матеріалу.