Прообразом сучасної наклейки можна вважати звичайну поштову марку. Трохи пізніше, вXIX столітті, барвисто оформлені листочки паперу з інформацією стали застосовувати і для ідентифікації товарів. Звичайно, вони не клеїлися, а лише кріпилися на тару за допомогою гумок або яким-небудь іншим способом. Яскраві наклейки приваблювали покупців і вигідно виділяли продукт серед аналогічних. А це, в свою чергу, збільшувало на них попит серед виробників товарів.
Прорив в цій області зробив американець Стентон Ейвері, що випустив в 1930 році першу в світі самоклеящуюся етикетку. І з тих пір друк наліпок стає самостійною галуззю, яка випускає і постійно вдосконалює продукт, який міцно увійшов в наш побут і зустрічається у всіх сферах нашого життя. Цьому сприяють зручність використання наклейок, їх чудовий зовнішній вигляд і відмінний рівень зносостійкості. З наклейками ми стикаємося всюди: прості інформують нас про вартість вмісту магазинних полиць; барвисті, але створені за всіма законами маркетингу, рекламують товари або послуги; декоративні дозволяють за помахом руки додати приміщенню нову нотку або змінити зовнішній вигляд будь-якої речі і так далі. Наклейки інформують, маркують, рекламують, декорують, навчають і навіть розважають.
Можливості сучасної поліграфії роблять даний носій інформації та реклами дуже затребуваним, так як він може втілити в собі будь-які побажання замовника.