Цінники на товар

Цінники на товар

Замовити друк етикеток
 
 

Замовити друк


Обличчям до покупця. Якісні цінники для підприємств торгівлі на замовлення


Часи, коли ціну товару писали  від руки на клаптику папера, давно минули. Замовляти цінники, що відповідають сучасним вимогам, слід не тільки для красивого оформлення торгового залу, а й для вирішення бізнес-завдань. Сьогодні це маркетинг, реклама та інформування покупця про основні властивості товару. Підтверджено, що цінники на товар безпосередньо впливають на рівень продажів.

За допомогою цінника продавець повідомляє основну інформацію про товар, на підставі якої покупець приймає рішення про покупку. Зазвичай, на ціннику вказують назву, вагу, термін придатності, ціну, виробника, країну виробництва. Також за допомогою помітних цінників в магазині виділяють про новинки, що найдішли, акційні пропозиції та товари зі знижкою. Подібні маркетингові ходи допомагають привернути увагу покупців, і цінник стає інструментом збільшення продажів. А нанесення на нього логотипу компанії сприяє впізнаваності бренду - це додаткова реклама компанії і її продукції.


Друк цінників під свій бізнес. Індивідуально - значить, дієво


друк цінників від  МультилейблРозробка і використання унікальних цінників - це частина маркетингових стратегій компаній. А головна мета маркетингу - збільшити продажі, розширити частку ринку, підвищити прибуток. Такі цілі стоять того, що би стежити за візуальною відповідністю бренду і здійснювати друк цінників розрахованих саме на ваш бізнес. У стратегічних питаннях незначних дрібниць немає. Створення фірмового стилю, що включає дизайн цінників - важливе завдання. Цінник, що виділяє товар або бренд серед аналогів, першим приверне увагу покупця в магазині. І можливо, що оформлення і зміст цього елемента торгового залу вплинуть на рішення про покупку.


Як оформити цінник?


Дизайн цінників, як і інших видів поліграфічної продукції, має широкі можливості для польоту фантазії. Але перестаратися тут так само шкідливо, як і зовсім не приділяти уваги зовнішньому вигляду цих атрибутів.


При розробці цінника керуйтеся такими правилами:


  • Максимум корисної інформації для покупця, але не надлишок. Виділяйте великим шрифтом основні відомості, такі як ціна, виробник. Допоміжну інформацію, щоб не захаращувати простір, набирайте дрібнішим кеглем.
  • Чіткість, лаконічна форма подачі даних. При великій кількості шрифтів легко захопитися прикрашенням. Шрифт повинен легко читатися і сприйматися на відстані від торгової полиці. У ціннику недоречні довгі коментарі.
  • Естетизм. Цінник повинен візуально приваблювати покупця. Але пам'ятайте і про зручність. Не використовуйте чорний колір шрифту на темній підкладці і білі букви на світлому фоні.

Види цінників на замовлення


Компанія «Мультилейбл» має в своєму розпорядженні різноманітні технічних можливостей, щоб надрукувати цінники на будь-яких сучасних носіях. Для виготовлення ми пропонуємо використовувати:

  • самоклеючий папір або картон;
  • фольгований(золотисту або сріблясту) папір;
  • прозору плівку для друку;
  • непрозору самоклеючу плівку.

Виготовлення цінників на цих матеріалах допоможе отримати кольорові вироби високої якості, які після зміни асортименту товарів або цін можна буде легко замінити на нові.


Цінники для магазину в сучасній друкарні


Робота над цінником і технологія його виготовлення залежать від обраного замовником носія інформації. Для створення цінника з нуля залучіть дизайнерів компанії «Мультилейбл». Наші фахівці оперативно виконають завдання з урахуванням вимог фірмового стилю замовника і представлять на затвердження три ескізи, з яких ви виберете відповідний.

Для створення якісного і красивого поліграфічного виробу ми маємо в своєму розпорядженні обладнанням, яке здатне забезпечити високу якість кольорового друку, постдрукарської обробки, різання і упаковки продукції. Друк цінників виконуємо методом рулонного флексодруку. З його допомогою можна наносити зображення на будь-який матеріал, наприклад, на папір, картон, фольгу, плівку, голографічну плівку, тканину.



Які цінники на товар використовуються в магазинах?


Цінники в торговому залі розміщуються на тримачах різних видів. Це залежить від дизайнерських рішень в приміщенні і наявного торгового обладнання. Перш ніж замовити і купити цінники для магазину, цей момент слід врахувати.

У торгових мережах та магазинах використовують такі цінники:

  • односторонні двокольорові;
  • односторонні повнокольорові;
  • двосторонні.

Односторонні двокольорові і повнокольорові розміщуються лицьовою стороною до покупця в місцях, де фізично можливий тільки односторонній візуальний контакт: на непрозорих торгових полицях, в щільних рядах товару. За вибором замовника їх виготовляють на папері або картоні, плівці, що самоклеїться, фольгованого паперу. Між собою вони різняться по дизайну і кольоровості. Повнокольорові виходять яскравими і насиченими. Двокольорові можна виготовити із застосуванням корпоративного кольору на білому тлі або чорно-білими. Для цього застосовується односторонній друк.

На двосторонніх цінниках інформацію розташовують по обидва боки. Вони застосовуються на відкритих торгових стелажах і вітринах і демонструють розміщену інформацію з різних точок.


Пропонуємо купити цінники оптом на вигідних умовах


Компанія «Мультилейбл» надає клієнтам продукцію найкращої якості, високорівневий сервіс та гнучку цінову політику. У нас ви можете купити цінники оптом для торгового закладу на найвигідніших ринкових умовах.

Наші сильні сторони:

  1. 13 років успішної роботи на ринку України;
  2. сучасне обладнання для цифрового друку етикеток та постдрукарьскої обробки продукції і кваліфікація працівників;
  3. швидке виготовлення замовлень і доставка без затримок в населені пункти України завдяки співпраці з найбільшими українськими перевізниками «Нова пошта», «Автолюкс», «Делівері».

Ми надаємо:

  • знижки клієнтам, що розмістили великі замовлення;
  • ексклюзивні умови співпраці для нових клієнтів при переході від конкурентів.

 

Преимущества сотрудничества с “Мультилейбл

Якість друку

Наше обладнання і матеріали дозволяють виготовляти етикетки найкращої якості на ринку України.

Детальніше

Своєчасна доставка

Всі замовлення наших клієнтів були доставлені в оговоренний термін.

Детальніше

Вигідний перехід

Покажіть свою етикетку надруковану в іншій друкарні і отримаєте ексклюзивні умови співпраці.

Детальніше

Гарантія співпраці

Ми гарантуємо якість і надійність співпраці.

Детальніше
Поширені запитання

Друк цінників виконуємо методом рулонної флексодруку. З його допомогою можна наносити зображення на будь-який матеріал, наприклад, на папір, картон, фольгу, плівку, голографічну плівку, тканину. Детальніше..

Перш ніж замовити і купити цінники для магазину, слід врахувати якийсь тип власника цінника використовується.

У торгових мережах та магазинах використовують такі цінники:

  • • односторонні двокольорові;
  • • односторонні повнокольорові;
  • • двосторонні.

Детальніше...

Цінники для магазину бувають:

  • Паперові. Виготовляються з картону або цупкого паперу;
  • Ламіновані. Виготовляються із щільного картону, лицьовий бік якого ламінується плівкою;
  • Самоклеючі. Виготовляються з паперу з клейовим шаром на одній із сторін.

На цінниках на товар рекомендується вказувати:

  • для попередньо розфасованих вагових товарів: найменування, вага (маса нетто), ціну за кілограм або 100 грамів, ціну схилу, дату фасування та термін придатності;
  • для товарів, що продаються у розлив: найменування, ціну за одиницю ємності.

Розробка і використання унікальних, брендованих стікеторв - збільшення продажів, розширення частки ринку, підвищення прибутку. Маркування, що виділяє товар або бренд серед аналогів, першим приверне увагу покупця в магазині.

При розробці маркувального стікера для торгової точки керуйтеся такими правилами:

  1. Максимум корисної інформації для покупця, але не надлишок. Виділяйте великим шрифтом основні відомості, такі як ціна, виробник. Допоміжну інформацію, щоб не захаращувати простір, набирайте дрібнішим кеглем.
  2. Чіткість, лаконічна форма подачі даних. При великій кількості шрифтів легко захопитися прикрашення. Шрифт повинен легко читатися і сприйматися на відстані від торгової полиці. У ціннику недоречні довгі коментарі.
  3. Естетизм. Цінник повинен візуально приваблювати покупця. Але пам'ятайте і про зручність. Не використовуйте чорний колір шрифту на темній підкладці і білі букви на світлому фоні.

Замовити цінники для магазину оптом у Києві та Україні на вигідних умовах можна компанії «Мультилейбл».

Підсумкова ціна друку цінників залежить від розміру, тиражу та клейової основи. Щоб дізнатися деталі, звертайтеся до наших співробітників за вказаними контактними телефонами або Viber. Ми з радістю проконсультуємо вас з усіх питань. Чекаємо на вас у Multilabel!

Да, у нас вы можете купить готовые ценники для торгового заведения на самых выгодных рыночных условиях.

Компанія «Мультілейбл» виконує замовлення у чітко встановлені терміни. Час залежить від необхідного тиражу, складності проекту та ваших індивідуальних уподобань. Деталі за тел. +38 (067) 100 41 52, +38 (067) 521 48 58

Замовивши друк цінників в Києві у "Мультілейбл", компанія надасть вам:

  1. Швидкий сервіс і стовідсоткову доставку. Ви отримаєте свій товар через кілька днів точно за адресою;
  2. Високоякісний друк на обраному Вами матеріалі. Багаторічний досвід гарантує успішний результат;
  3. Надійних постачальників. Всі матеріали поставляються з Європи, тому в якості сумніватися не варто.

Існують різні види плівок і способи їх подальшого застосування. Зробіть свій вибір, а «Мультилейбл» втілить його в реальність. Детальніше...